خدایا شکرت که خوبیم :)
خدایا شکرت که خوبیم :)

 

 

دوست داشتن زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل و نشانه نمی خواهد

دوست داشتن دل می خواهد و یک من و تو

 

 

 

 

 

 

 

 

با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا

بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی !

خـالی از هـرتشبیه و استعـاره و ایهـام

تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :

دوستت دارم خاص ترین مخـاطب خـاص دنیـا !

 

 

 

 

 

 

 

 

انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم

تنها یک جمله!

هنوزم دوستت دارم

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه

دیروز هم همینطور بود

فردا هم همین طوره

 

 

 

 

 

 

 

 

هی تو کمی نزدیکتر بیا

اما چیزی نگو

بگذار فقط

بگذار چشم هایمان این همه دوست داشتن ها را زیرنویس کنـــد

 

 

 

 

 

 

 

 

بانو !

آن پیرهن قرمز پولک دارت را بپوش و مثل یک ماهی به آغوش من بیا

من هنوز دریا دریا تو را دوست دارم

 

 

 

 

 

 

 

 

باران می بارد !

به حرمت کداممان ؟

نمی دانم !

همین اندازه می دانم که صدای پای خداست !

شاید دلی در این حوالی گفته باشد دوستت دارم

 

 

 

 

 

 

 

 

ما به هم نمی رسیم

امّا بهترین غریبه ات می مانم

که تو را همیشه دوست خواهد داشت

 


 

می خواهم داستانی از علاقه ام به تو را بنویسم

یکی بود ، یکی

بی خیال

خلاصه اش می شود : دوستت دارم

 

 

 

 

 

 

 

 

آنقدر دوست داشتنى هستى

که ایستاده هم به دل مى نشینى

 

 

 

 

 

 

 

 

نمی‌دانم تا کی دوستم داری

هرجا که باشد

باشد

هرجا تمام شد

اسمش را می‌گذارم

آخر خط من

باشد؟

 

 

 

 

 

 

 

 

مـــوهـــایـــم که یـکدسـت ..

هـــمرنـــگ ِ دنــــدانـــهـایــــم شـد !

بـــــاز هــــم بـــــا عـشق می نویـسم :

دوستـــت دارم …

 

 

 

 

 

 

 

 

اگه نهایت دوست داشتن درقطره ی باران است

من دریا را تقدیمت میکنم

 

 

 

 

 

 

 

 

دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست !

حسی است

که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود

 

 

 

 

 

 

 

 

چیزی در کلامم نیست

جز دوستت دارم هایی که واژه نیستند

 

مثل دم در پی بازدم حیاتم را رقم می زنند



[ شنبه 31 خرداد 1393 ] [ 13:43 ] [ ✘ᗩᖇ₴ᖺɨԹ✘ ] [ ČĒŅĻķĻ : 474 ] [ äŁŃĒŹ () ]
ćŲĒįČ ćŃŹČŲ
äŁŃĒŹ Ēķä ćŲįČ

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ĀĪŃķä ćŲĒįČ
دنیامون (1395/04/20 )
جای خالیت (1393/07/06 )
بگو... (1393/06/16 )
گله.... (1393/06/16 )
تو باشی... (1393/06/16 )
<